среда, 8. април 2009.

Visa
Viza vec 15godina je prisutna na ovim prostorima. Mnogo vremena je izgubljeno a i mnogo cega,.. A gledam madzare, rumune, bugare,.. kako bez problema prolaze granicu onom trakom za EU,...(pomislim samo smo mi ostali da li smo mi najgori od sve dece,. a pise non eu.) Evo ovih dana se pomera i zvanicna granica EU i Madzarska ce biti strazar,... A secam se svog prvog sengena, drugog,..a nekako mi je u uspomeni ostao bas treci. Ne znam da li mi je tih godina dosadilo sve ovde malo napredujes u poslu pa onda nista,... pa kriza,... jednostavno sam seo i ukljucio svog kucnog ljubimca pc i malko putovao po mrezi,... A hteo sam samo da saznajem da idem dalje jos visllje ka vrhu,.. nebo sam dodirnuo,.. Pisao sam magistratu jednog grada i uskoro dobio postom odgovor,... I tako sam tog proleca krenuo u nesto novo nepoznato,...sam samcijat,...a imao sam jednog belog yuga 45,... Taj beli yugo me toliko puta ostavio kraj puta. Imao je slabe farove govorili su mi da kupim od peglice i montiram,... kupio sam mu i nove sava slovenacke gume,.. imao je neki drndav radio koji je hvatao samo jednu stanicu a da ne krci,.. ma taj yugo je stalno nesto zakerao,.. A tek auspuh mu je bio prelomljen i dimio je kao neki trabant,.. Nije voleo bas da se pentra po fruskoj gori nekako je vise voleo bulevare,... i opruge/ armotizera su bile lose ,.. a i na glavi motora je nesto curkalo,... Da nije bilo tog pozivnog pisma od magistrata i te prve duze vize mozda bi jos vozio tog nadrndanog yuga,...nikad ga vise nisam video,... A sengenu je bio kraj,... sta dalje,.. a dolazilo je leto,..

Нема коментара:

Постави коментар