среда, 8. април 2009.

Salzburg,

bio je dan bez kise tog leta,... nekoliko dugackih crnih limuzina uz policijsku pratnju proslo je ulicom pored setalista i kestenova na Salzah-u,.. te crne limuzine imale su one male zastavice koje su se okretale savijale od brzine i verovatno oznacavale titule,... Bugarin koji je sedeo u kafeu sa jeftinim medjunarodnim pozivima vrteo je svoj stap i onako pritisnutog o pod ga posmatrao kao da je nesto najvaznije u zivotu. Zavrsio sam telefonski razgovor ,... a bugar dobar dan! Imao je neki smesan naglasak. Pitao me je da mu kupim coca colu?? Pitao me odakle sam i rec po rec na srpsko engleskom ispricao mi je njegov "coca cola svet". A bio je negde oko 60-tak godina,... i jos kao on ce platiti coca colu u decembru,... ma daj???? zivot mu je protekao u bugarskoj kao bio je ucitelj. Mastao je da vidi svet da putuje a bio je pod soc.realizmom pod stenicama/rusima,...Coca cola mu je ikona ona mu daje snagu,.. pricao je o njoj kao da mu je prva neuzvracena ljubav. Govorio je eto sada mogu da putujem nema vise onih rusa,... ali sam sada star i bolestan od prostate sav se vucem dok hodam,...a i renta mala,... Kako sam mu kupio pice hteo je da mi pokaze neke stvari u gradu,...vidis tamo ka stanici tamo se mozes dobro dzabaka obuci,.. stvarno je bilo dobrih stvari,..nekoliko godina kasnije sam ovde video na buvljacima da te crne dzakove iz karitasa tamo kupuju na dzak a ovde rasprodaju na komad na buvljacima i to tako guzva kad navale gospodje samo vidis kako prevrcu a od nazad ispasane golih ledja vidis im gace i ruke ko nojevi,.. a dobrih marki krpica ima,.. Posle sat vremena kaze vreme je za klopu i pokuca na jedna stara drvena vrata sa kojih se ljustila farba,.. otvorila je jedna zena ko da je iz crkve i pokazala unutra,... popio sam i casu vode,..kasnije mi je pokazivao ej ovde ima tvojih iz hrvatske, srbije, makedonije, bosne,.. znao je ko je u kom lokalu,.. stanu,.. ko da je radio za kgb,.... Govorio je stalno sporije ne mogu tako brzo da hodam,.. Na rastanku sam ga pitao sta mu ono znaci da ce mi kupiti coca colu u decembru??? A on onako polako kao da se pravda ,...da, da u decembru onda imam para,... idem sa popom oko bozica i u crkvi skupljam sa sesirom pare,... !!! Ali bugar ti si ortodoks ti si pravoslavac a ovo je katolicka zemlja i katolicke crkve! Pa da znam ali kakve to veze ima.-rece/ snuzdeno i sav se nekako skupio i tek tada sam video kako je star,.... A ispod stena ispod tvrdjave bila je neka predstava u Konzert sali i u pauzi je mnogo finih odela izaslo na trg pili su sekt,.. zene u crnom sa izrezima a bela tela sve nekako mrsave,... a okolo obezbedjenje,.. mnogo zvanica sa plemickim titulama ,.. Princa Carlsa sam video te veceri kako posle predstave tj. otvaranja Mozart festivala onako bled mrsavkast ispresovan kao da je neki stari plakat stoji ceka limuzinu i okupljenoj masi iza kanapom ogradjene druge strane puta ,.. usporeno mahnu dvaputa i seda u svoju limuzinu i odlazi,...bio je pocetak leta

Нема коментара:

Постави коментар