среда, 8. април 2009.

moj danasnji dan je bio sasvim obican,.
Probudio sam se oko 6:30h,...naravno zato sto mi se piskilo,..a ne zato sto sam se naspavao,..ili zbog nekog alarma na kolima,...pred toaletom nije bilo guzve deca su na ekskurziji,...a inace me i ona bude,....Sexa se ne secam da je bilo,...Nisam nista jeo ni pio,...cak sam i uobicajeni sok od frejpfruta izbacio jer sam trebao da vadim krv,..Istusirao sam se i spakovao prvi jutarnji urin za kontrolu,..Otpratio sam peske zence na posao i otisao kod lekara na kontrolu,.da vidim rezultate pet nedelja dijete i masnoce u krvi,.posle 45minuta setnje sam i to obavio,...cekam rezultate,..Sat vremena sam pricao sa med, sestrama i mojoj dijeti,..i jos pola sata setnje do pijace,..Na pijaci sam bio do 10:30h,...naravno dok sam se ispricao sa trgovcima, o visnjama, tresnjama, malinama, krompiru kao i o salatama,..i naravno o mojoj dijeti..Dorucak u 11h,...crni hleb sa semenkama od bundeva sa paradajzom tunjevinom i jogurtom,...Malo surfovanja po panonskoj oazi,...i postavljanja novih tema i citanja postova,..u 13h,..uzina dinja,...Uspavala me hrana i vadjenje krvi,...u 14:00h malo surfovanja i malo sam celih sat vremena radio na jednoj mustri,..na modelu,..na idejnom resenju,..Naoblacilo se,..Toalet,....vec sam se uplasio da jogurt nije obavio svoj zadatak kao i celer,...u 15:30h,.navlacim rolere niz stepenice i po keju od stranda do centra,...oznojao se ali skoro 4km je palo,..u 16:00h se nalazim sa mojom dragom,..16:30h je ona imala zakazano kod zubara,.i brzo zavrsila,..skidam rolere na kojim sam upao u ordinaciju,..i na brzinu i mene postavljaju na zubarsku stolicu,...toliko sam bio umoran,.da nista nije bolelo,.ali samo privremena plomba,..setamo a grmi, obilazimo prodavnice,..Sedamo u omiljenu pizzeriju pod lipama,..miris lipa, kise,..i pizze,...nesto predivno,...posle pola sata mokri a siti,..,..upadamo iz baste u pizzeriju, citamo novine,...pijemo produzeni expreso,...i nista posebno,..ispala mi je privremena plomba,...najeo sam se za deset dana,..kao kecap snizava holesterol,..a origano izbija plombe,..a pivo ima vitamin neki B,..za moja stara ledja,...a na tv-u utakmica hrvatska nemacka 1:0,..Nazvali smo decu na ekskurziju da cujemo sta rade,..oni bar uzivaju bez kise,...malo telefoniramo,..i kroz poplavljene ulice kuci,..a konobar je danas nekoliko puta samo selio stolnjake i pice sa stola cas unutra cas napolje,..letnjo prolecni pljusak pod lipama,...Pukli su mi zuljevi od novih rolera na stopalima,..stomak se naduvao ima da pijem mineralne vode cele noci,..Jezik mi roni po praznoj rupi od plombe,...ni danas nema novosti o el. motoru koji sam poslao na servis na reklamaciju,..pogresno ispunjena narudzbenica mi se vratila,.,.ispravljam greske,..Cokolada sto da ne,.pa izdrzao sam pet nedelja bez nje,..Kod kuce u 20h,..muzika sa radio 021,..nekako uspavljujuca,...a jos nije pao mrak,..kisa je prestala,..ili pljusak,.ulice su pod vodom,..stopala su mi suva,...ali ne i sandale,..Da li se tusirati sada ili malo kasnije,...ne mogu od stomaka da se sagnem da properem i isprskana stopala,.Znam da cu cele noci ustajati da pijem vode,..zbog origana na pizzi ili kecapa,,..ali pizza je pizza,..ne znam kada cu zaspati,.samo jos da posaljem koji poslovni email,...A sasvim obican,.i kisni dan,..a kupio sam i ekoloski grasak pa me psuje zena sto je svaki drugi pun crva,.mesnatih,,..Zivot i nije dosadan u sasvim obicnom danu? Ili,..?A bas svako,. ma svako ima svoj obican dan,..zar ne?

Нема коментара:

Постави коментар