среда, 8. април 2009.

Baustelac,

Autobus vozi krivudavim asfaltom priblizavamo se autobahn-u,...Kao i uvek volim mesto pored prozora volim da vidim sta je to tamo negde, sta je tamo iza neke sume, brda, grada,.. Gledam neku lepu kucu onako dvospratnu na dve vode krov, sva je bela isarana braon drvenim gredama i ogradama od drveta mnogo cveca na terasama u dvoristu,.. nema neke zidane ograde samo zelenilo i blizu jezero,... Zamisljam lezim na travi gledam kako oblaci jure nebom. Volim da tumacim oblake likove u njima. A jezerska zelena hladna voda,... zadremao sam i kucnuo glavom o staklo ,.. vec sam navikao na to samo se malo ispravim budem jos malo budan i u krug,... Pitam starca pored sebe: "Da li ste isli nekad na ovakva jezera, terme,...? I opet kao stotine puta pre toga postavim obicno pitanje a coveka pravo u onu nit koju ne treba dirati,.... Odgovor starca je bio:"Nisam ti ja neki kafanski covek,.. ja sam kucevan,.. nazidao sam kucu a sada jos u dvoristu nesto zidam,..imam i zemlje,... 30godina sam radio kod istog gazde i sada u penziji radim na crno kod njega jeste da manje placa ali placa,..!!! Ne nisam nikada isao po takvim mestima,...rece i jos : imam i zenu kod kuce i decu,... bila mi je i zena nekoliko puta u poseti ali morala je da cuva i vaspita i iskoluje decu tamo u rodnom kraju,..." A onako mrsav pun energije lice odavno puno dubokih bora od vetra i sunca ,.. bio je zidar. Naucili su da su dosli iz nicega i samo su vredno, posteno radili ceo svoj zivot svoje dato vreme,... Zive za ciglu crep, sparbuch,.. a duse im nekako prazne,... Umorni lezu, ustaju posao i posle opet taj iznajmljeni stan i spavanje,... Okrenuo sam se prema prozoru i nastavio da gledam polja i cetinare prema planinama,... Stvarno kad razmislim bolje je nekad da nista nikog i ne pitam. Nekako je lepse samo uzivati u lepoti tisine cutanja i gledati kilometre,... stigli smo na autobahn i brzinu 110km/h Ne bi mogao da zivotarim zivot raspao bi se u nekom takvom svakodnevnom danu,.....

Нема коментара:

Постави коментар