среда, 8. април 2009.

osmeh send,
Ne. Nisam tebi uputio te reci preko SMS. Znala si sve o retorici. Uplacivala si mi kredit za Handy cim se nisam javio duze od tri sata a znala si da sam u romingu. Ti sreco moja.Na svaki moj sms slala si tri. Sanduce mi se brzo punilo.Svako jutro si u 6:50h slala poruku: " Ustaj, budi malo vredan i misli na mene."Pravili smo oboje pauzu za kafu oko 9h. Poruke su stizale jedna preko druge.Skupe su bile te poruke. Ponekad je bilo na sastanku sam kasnije saljem sms.Opisivali smo dane tekstom 25eurocenti po sms-u. Minut razgovora je bio oko 1Euro. A buska karta 20euro za 500km izmedju nas. Dvadeset minuta razgovora ili 500km? 80 sms poruka ili 500km.A samo jedna granica i dva velika grada.I svako vece oko 22h laku noc ljubavi, do sutra.SMS poruke bas mogu da ulepsaju dan.Te poruke ublaze neku noc dok ste razdvojeni....Da li nekad kuckate poruku te na pola stanete i pritisnete poziv da cujete samo na sekund jedan glas i jedno srce koje eto nije bas uvek pored vas?Samo pritisni: poslati gde si sad moj angele

Нема коментара:

Постави коментар