среда, 8. април 2009.

Nudizam, naturizam----SLOBODA POKRETA----FKK


Nudizam u Novom Sadu


Robert  je nudista skoro 20 godina i bio je u nekoliko nudističkih kampova kod nas i u Evropi. "Devojka i ja smo otišli u Grčku i nismo hteli da se kupamo na gradskoj plaži koja je bila prenatrpana, pa smo prošetali van grada. Pronašli smo jednu skrivenu uvalu, poskidali sa sebe odeću i kupali se. Od tog dana sam odlučio da postanem nudista", priča naš sagovornik.

Po njegovim navodima, Hrvatska je vodeća zemlja u Evropi po nudističkim kampovima, dok je kod nas situacija drugačija. "Trenutno nudisti imaju mogućnost da posete bazen u Obrenovcu kako bi se družili sa istomišljenicima i to samo jedan dan u nedelji, u večernjim satima. Zimi ljubitelji nudizma imaju mogućnost da odu u Pančevo gde se okupljaju u jednom velnes centru", objašnjava Robert.
Na pitanje kako na ovim prostorima gledaju na nudizam on odgovara podatkom da Nudistička Asocijacija Srbije broji nekoliko stotina članova. ''Nikada nisam imao neprijatnih situacija na plažama osim možda jednog iskustva kada su dvojica momaka došli na plažu sa fotoaparatom u želji da fotografišu. Ljubazno smo ih zamolili da odu, što su oni i učinili. U zemljama Evropske unije nudisti imaju odlično organizovane kampove u kojima imaju razne radionice, ili recimo priliku da se voze rolerima nagi. Čak postoji i udruženje umetnika nudista koji organizuju kolonije. Nudistički kamp koji sam imao prilike da posetim u Austriji je na mene ostavio poseban utisak'', kaže Robert S.
Postoji stereotip da je nudizam često povezan sa nemoralom, ali gost Radija 021 tvrdi da to nije istina. "Toga ima koliko i u svim sferama društva. Ja lično sam sretno oženjen. Na plaže ovoga tipa odlazim sa svojom suprugom sa kojom sam već 15 godina. Upoznali smo velikih broj porodica na letovanjima koji na ovu vrstu plaže dolaze sa svojom decom'', ističe on.


Na pitanje šta je to što nudizam čini toliko privlačnim za toliki broj ljudi, Robert mi je rekao da se to ne može opisati ali da ljudi svakako ''imaju osećaj da su bliže prirodi''

...


Vesti •  • Novi Sad17. 01. 2010  na radio 021





--------sloboda pokreta- freedom of movement Naturist-Nudism-FKK -stil zivota - my life style-




















Thasos, Skala Sotira 2008.
Dodir talasa, miris mora, lepota slobodnih pokreta...


Nudist cost of Nei Pori, Greece 2010. Thassos 2008/09, Werkstatt, Wien Donau insel


1 коментар:

  1. Naturizam je prelijepi osjećaj slobode. Oni koji nisu nikada probali, mislim da to ne razumiju.

    ОдговориИзбриши