среда, 8. април 2009.

Pepermint,.

Pepermint caj bez secera, molim! Topla solja srkanje,.. a tek onaj poslednji gutljaj i uzdah ona toplina koja prolazi celim telom a mogao bi jos jednu solju,... Grüß Gott,.... govorila je svakog jutra,.. Pitala je i hocu li sendvic sa sunkom ili sendvic sa sirom? Naravno, govorio sam i sendvic sa sunkom i sendvic sa sirom,... A ona opet zelim li sa sirom ili sunkom?-Kao jedan je posni a drugi,.. Ich weiss, aber,..i pojeo sam dva sendvica prvo sa sunkom ( tanka ko flis papir)onda sa sirom,... A inace uvek mi je donosila na tacni solju melans kafe bez secera i na tanjiricu snita kolaca. Vocni kolac a najlepsi su bili oni sa ribanom jabukom onako od gore na froncle,neke strudle, pite....Nikad je nisam pitao da li ona pravi te kolace? Nije mi palo na pamet. Uvek mi je bio malo jedan kolac na tanjiricu,.. I onda opet uhvatim sebe kako pevusim reci neke meni do juce nepoznate pesme na nemackom sa radio Arabella...

Нема коментара:

Постави коментар