среда, 8. април 2009.

kraj zime u Minhenu,

saznao sam da je U Bahn jedan sprat ispod S Bahn-a,.... Da se klosari polako nocu sa svojim vrecama za spavanje izvlace iz nekih njima znanih kanala i zauzimaju svoja mesta za spavanje ispred nekih haustora,.. Da mi je neki zeemooo u Hofbrauhaus naplatio praznu kriglu od litre sa plavim natpisom hb,...lepo me poslao sa izlaza na sank i platio sam kao suvenir celih 10DM jos uvek je imam i pijem iz nje za svoj rodjendan onako srucim dva piva kao koktel u nju,...( imam na desetine krigli iz D, A, GR,... ali sam ovu jedinu platio,... secam se tih noci ,..In Muenchen steht ein Hofbrauhaus,... Schneewalzer,...oans, zwoa, drei,...a opet svi ti nekako gradovi imaju oko centra iste prodavnice jedino nekako Minhen za razliku od austrije ima vise krigli sa poklopcima, kuku zidnih satova,.. ,... i onda sam presao granicu bese bombardovanje ,.... a moj kolega je krenuo na jedan sajam dublje kroz nemacku i kad je cuo za bombardovanje okrenuo je kola i bez stajanja stigao kuci svojima u jugu,....

Нема коментара:

Постави коментар