среда, 8. април 2009.

Ovo su fotke Lipe iz centra Novog Sada

Duborezi i drvorezi

Dan kada je koren punudio list grani
Korenje kroz grane,
liscem sunce vodi
Privremeni put kao prilaz mostu koji se gradio i danas je tu. Zarastao uz obrusenu zemlju sa jedne strane korenjem koje su postale grane. Klize ponekad te grane ka Dunavu da se osveze. Ili je sve u Suncu koje je blize kad si kraj vode?Most je bio izgradjen a i ponovo pravljen. Mozda je taj puteljak i cekao da ponovo pozeli peska i vode? Stazu na mostu su suzili a Dunav i dalje nosi korenje i grane iz prvog reda kraj vode. Stazu na mostu i puteljak ka njemu ne mogu zaobici. Korenje me vodi granama svojim a samo minut mozda kasnije hladom me tesi. I opet puteljak, stazom korenjem i granama.dan kada je koren ponudio list grani:
Korenje kroz grane,
liscem vodi Sunce.
Pesak kraj vode.
snove moje zove.
Cveta korena grana,
budi list staze.
Sunce granama mami
,niz koren lisce.
LIPA je
Iznenadjenje Noci, moje,
Dunavom korenje grane.
....
Vetar preko mosta zalepi jaknu za tebe, usima tutnji, oci suze ali taj pogled na Dunav na talase kako se okrecu, prevrcu kako se Sunce odbija od njih kako se oblaci smenjuju a samo pomislis na julsku vrelinu i kako nema hlada preko mosta kako je asfalt gorak. A tek je sredina Marta.
Sam kraj vode,
mostom sanjam staze.
San kraj vode,
liscem korenje grane
Sam kraj vode,
san potoke zove.
I opet tu si,
tu sam ne znam ti ime.
Tu si zelis snove nase.
Tu smo negde uz Sunce i Meseca snove.
PETAK, 20 minuta peske preko mosta a ne znam zasto sam zabelezio te minute ne znam zasto sam i pisao uopste? A svaki dan idem preko tog mosta.Miris Lipe uz Dunav,.....od Lipe tog predivnog drveta cinim duboreze moje...i Dunavu hvala,
Volite li miris Lipe?


3 коментара:

  1. Divna pesma! Kakva lepota uz vodu, upletena u to korenje, grane i lišće... čini mi se da miris Lipe u ovo jesenje tmurno golica nozdrve. Nije zato čudo što se svaka Lipa u Vašim rukama razlista i zablista punim sjajem. Čarobnjak sa dletom! Pozdrav, nadam se da ćemo se lepo družiti.

    ОдговориИзбриши
  2. koja poema i koje fotke,odusevljen sam.Bravo!

    ОдговориИзбриши
  3. predivno brate,odusevio si me kako poemom tako i meni dragim drvetom lipe.

    ОдговориИзбриши